sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Kylymä

Tämän viikon piti olla rentouttava. Tällä viikolla piti jäädä aikaa neulomiselle. Tämä viikko ei ollut sellainen kuin piti. Olen edelleen todella ärtynyt ja uusi viikko vaanii jo ovella.

Olen yrittänyt päästä pahasta tuulesta shoppaamalla.



Neulomalla. Edes jotain valmista, jei.


Mutta ei auta. Tässä mielentilassa voikin sitten vaikka mietiskellä, miksi on paljon hauskempaa aloittaa uusia töitä kuin neuloa entisiä, ostaa uutta lankaa kuin neuloa vanhoja, haalia lisää ohjeita kun vanhat on toteuttamatta, neuloa kaikkea ei niin tarpeellista kun pitäisi neuloa tarpeeseen.



Jotta tämä postaus ei olisi toivottoman negatiivinen ruikutus, täytyy todeta, että sää on suosinut neuleiden käyttöä.



Että semmonen viikko se.

3 kommenttia:

Angelique71 kirjoitti...

Hih, joku muukin kuin minä on langennut Lana Grossan sukkalankoihin :). On niissä niin ihania värejä!!! Mutta valmista minä en ole saanut aikaan - en edes sukkaparia... ja kummitytön synttärisukatkin on kesken...

Minna kirjoitti...

Hyvä kysymys, miksi on niin paljon hauskempaa aloittaa uusia töitä kuin tehdä vanhat valmiiksi... tai ostaa uusia lankoja. Kumpa sen tietäisi... toisaalta... eihän siitä ole mitään haittaa yleensä kellekään. Ellei kaappitilan loppumista lasketa :) Parempaa viikkoa tälle viikolle!

Virpi kirjoitti...

Minäkin tykkään Lana Grossan langasta, juuri sain valmiiksi pojalle sukat ja poikakin kovasti tykkää. Oli ihanan pehmeetä neulottavaa. Ja voin kuvitella ettei tämä ylistys nyt mitenkään ainakaan auta saatamaan vanhoja juttuja valmiiksi ensin.... Mulla on kans ongelmana se, et tekee kaikkee mut ei sit kuitenkaan ehdi niitä tarpeellisia saada työn alle. Mun on pakko ruveta ompeluhommiin ku päästään kotio täältä mummolasta, tarvii uudet housut!